Selasa, 7 Disember 2010

Reban Ayam KU

Reban ni ada sejarahnya tau....
Aku pun tak ingat bila reban ni dibina. Tapi rasanya dah dekat 10tahun kot..
Reban ni dibuat oleh Pak Mat Siah dengan anaknye. Dia ambik upah klu tak silap aku RM350je.
Aku buat reban ni khas untuk ayam serama. Dulu aku adala pelihara ayam serama dlam 10ekor jugak.
Aku pelihara ayam serama ni untuk jual tau...masa tu ayam serama tengah top.
Harga pun mahal oooo....
Pastu aku sibuk dengan keje, ayam pun tak sempat nak layan.....
Last-last tak tinggal baka langsung...Pupussss......

1 ulasan:

  1. ATROTIA's ATROTIA: A T-Shirt to Boost Your
    The ATROTIA ATROTIA: titanium white octane A T-Shirt to Boost Your columbia titanium pants Motorcycle titanium bar Skills. mens titanium wedding bands The ATROTIA ATROTIA schick quattro titanium T-Shirt.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...