Selasa, 7 Disember 2010

Assalamualaikum

aSelamat datang ke blog ayam kampung ku.
Aku buat blog ni untuk berkongsi dengan rakan-rakan yang ingin berkongsi tentang samada bisnes, minat, hobi atau saje-saje je mengenai ayam kampung..Tak kirala ayam kampung ori ke kacuk. layan jela ek.....
Aku dari kecik  lagi memang sangat kalu bab-bab pelihara ni.
Tapi untuk pengetahuan rakan-rakan, aku lebih awal berkecimpung dalam bidang pertanian. macam-macam aku dah tanam. Ada yang jadi ada yg gagal. Daripada pokok buah'an, sayur'an hinggalah pokok-pokok hiasan.
Aku telah dihidangkan sejak kecil lagi dalam bidang penternakan dan pertanian. Almaklumlah aku dilahir dan dibesarkan di tanah rancangan.
Aku bersyukur pada Allah walaupun aku tak berjaya dalam pelajaran tapi berjaya dalam kerjaya. walaupun jadi kuli orang. Hehehe.....
Impian aku nak jadila jugak sorang penternak yang berjaya, tapi tak tau la agaknya nak menjadi kenyataan. Rasa dah bosan la kerja dengan orang. nak jugak rasa jadi bos. hehehe.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...